poniedziałek, 27 stycznia 2014

Rozdział 83

Oczami Ally

Szybkim krokiem weszliśmy do domu.
-Myślisz, że się wkurzyli?- spytałam blondyna, gdy byliśmy już w środku
-Wkurzyli?- blondyn się zaśmiał- Oni się wściekli! Widziałaś jaki Diego był czerwony? Brawo mała, w końcu postawiłaś na swoim!- powiedział i uśmiechnął się
-Dziękuję, miałam małe wyrzuty sumienia, że im to wygarnęłam, ale widzę, że niepotrzebnie- odwzajemniłam uśmiech
-No i widzisz?- przytulił mnie- Musisz ostrożniej dobierać sobie przyjaciół
-Po co? Już ich znalazłam- wtuliłam się w niego
Po kilku minutach w końcu ogarnęła nas nuda, więc poszliśmy do salonu i włączyliśmy telewizor.
Akurat leciała jakaś komedia, dlatego usiedliśmy na kanapie i przytuleni do siebie zagłębiliśmy się w cyfrowy świat.

Kilka dni później:

Ten czas zleciał nam dość wolno i spokojnie. Spędziłam ten czas ze swym ukochanym, tak jak chciałam.
Deza i Trish prawie w ogóle nie widujemy, ale nie dziwię się im. Wraz z Austinem wcześniej też ich zaniedbywaliśmy. Są tak samo zakochani jak my.
Akurat wróciliśmy z dość długiego spaceru, po chwili zmęczeni ale zadowoleni usiedliśmy na kanapie.
Nasi przyjaciele prowadzili ożywioną dyskusję o jakiś rzeczach, ale niezbyt ich słuchaliśmy.
W pewnej chwili usłyszałam dzwonek od drzwi. Trochę zdziwiona, bo nikogo się nie spodziewaliśmy podeszłam je otworzyć.
Jakże byłam zaskoczona, gdy za nimi ujrzałam... Jacka, Maię i Diego
-A wy tu czego?- spytał oschle Austin
-Nie do ciebie przyszliśmy, więc się odczep- odparł Diego, nawet na niego nie spojrzeli tylko podeszli do mnie
-Ally- niepewnie odezwała się Maia- Wiemy, że cię oszukaliśmy i bardzo nam za to przykro, ale nie po to tu przyszliśmy
-A więc po co?- powiedziałam nie wiedząc czego się spodziewać
-Pomyśleliśmy, że będziesz chciała o tym wiedzieć, ale wiedz, że niełatwo nam ci to przekazać- dodał Jack
-Ale o co chodzi?- nadal nie rozumiałam
Diego podał mi jakieś zdjęcie.
Spojrzałam na nie, a w mych oczach pojawiły się łzy.

Z nudów dodaję rozdział.
I czego się spodziewacie? Dowiecie się już niedługo.
( Tylko proszę, nie zabijcie mnie za to :) )
Pozdrawiam 


3 komentarze:

  1. niech zgadne bo będzie przerobione zdjęcia austina jak się całuje z inną ???
    tylko nie to nie rozwalaj mi tu auslly

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 100 % zdjęcie Austina i kogoś tam xD :D

    OdpowiedzUsuń
  3. na 100% zdjęcie Austina całującego się z Mają. Nie spodziewałam się <3 kocham bloga twojego i to jak piszesz :* czekam na next

    OdpowiedzUsuń