niedziela, 29 września 2013

Liebster Awards

Zostałam nominowana już 8 razy do Liebster Awards. Bardzo dziękuję. Nie spodziewałam się tego.

Karola
1.Twój ulubiony zespół?
Oczywiście R5.
2.Co jest dla ciebie najważniejsze?
Rodzina, przyjaciele.
3.Dlaczego założyłaś/eś swojego bloga?
Czytałam blogi innych osób i sama chciałam spróbować.
4.Opisz siebie w trzech słowach?
Miła, spokojna i przyjacielska.
5.Twoja ulubiona piosenka?
R5-loud, Austin i Ally- A Billion Hits
6.Kto ciebie najbardziej uszczęśliwia?
Przyjaciele, siostrzeńcy.
7.Twoje hobby?
Rysowanie
8.Ulubiony kolor?
Czerwony
9.Ulubiony film?
Straszny film, Predator, Teen Beach Movie.
10.Co robisz w wolnym czasie?
Lubie rysować, siedzieć przy komputerze, konsoli, dokuczać bratu.
11.Co cię motywuje do pisania?
Komentarze.

Bella Nowak
1.Ile masz lat?
14
2.Co myślisz o bitwie między fandomami?
Jest niepotrzebna.
3.Ulubiona piosenka?
R5-loud, Austin i Ally- A Billion Hits
4.Ulubiony film?
Straszny film, Predator, Teen Beach Movie.
5.Cola czy Pepsi?
Pepsi.
6.Raia czy Raura?
Zdecydowanie Raura.
7.Ulubiona dyscyplina sportowa?
Siatkówka
8.Ulubiony przedmiot?
Język Polski
9.Co cię inspiruje?
Krajobrazy, cisza i rodzina.
10.Miłość czy przyjaźń?
Miłość.

Nadia
1.  Ulubiony kolor?
Czerwony
2. Auslly czy Raura?
Chyba Raura
3. Laura Marano czy Maia Mitchell?
Oczywiście Laura
4. Sądzisz, że Riker&Vanessa powinni być razem?
Nie mam zdania,ale skoro Ross i Laura, to może i Riker, i Vanessa?
5. Sądzisz, że Rydel&Ellington powinni być razem?
Tak, pasują do siebie.
6. Podoba ci się twoje imię?
Tak
7. Masz drugie imię?
Tak, Jolanta
8. ,,Słowo'' - co jako pierwsze przyszło ci na myśl po przeczytaniu tego wyrazu?
Rodzina
9. Wolisz wyrażenie ,,ziemniak'' czy ,,kartofel''?
Ziemniak
10. Oglądasz The Voice Of Poland?
Nie
11. Kojarzysz Avril Lavigne?
Nie za bardzo.

Aleksandra Pigońska
1.Który z braci Lynch najbardziej wam się podoba?
Naturalnie Ross.
2.Trzy najbardziej przez was lubiane seriale Disney Channel
Austin i Ally, Jessie, Powodzenia Charlie.
3.Ile masz lat?
14
4.Dlaczego prowadzisz bloga?
Ponieważ wiem, że ktoś go czyta.
5.Co cenisz sobie w życiu najbardziej?
Rodzinę, przyjaciół, Boga.
6.Ulubiony zespół muzyczny?
R5
7.Ulubiony film?
Straszny film, Predator, Teen Beach Movie.
8.Masz jakieś zwierzątko?
Dwa koty, trzy psy.
9.Miasto , w którym żyjesz?
Mieszkam na wsi Wola Dalsza.
10.Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka bądź najlepszy przyjaciel?
Klaudia/Daniel i Radek
11.Co powinnam zmienić w swoim blogu?
Według mnie nic.

Elcia Tyc
1. Jakie jest twoje ulubione święto w roku?
Chyba święta, jest to czas, gdzie wszyscy bliscy zbierają się razem i są bardzo szczęśliwi.
2. Czym jest dla ciebie muzyka?
Wcześniej muzyka niezbyt mnie interesowała, ale w chwili gdy poznałam R5 i ich muzykę mój pogląd na muzykę się zmienił. Teraz jest nieodłącznym elementem mego życia.
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię rysować, słuchać muzyki lub dokuczać siostrzeńcom
4. Kto jest twoim idolem?
Ross Lynch
5. Ulubiona książka?
Steve Feasey seria ,,Wilkołak''
6. Ulubiony film?
Hm, trudny wybór. ,,Jestem legendą'' lub ,,Straszny film''
7. Ulubiona pora roku?
Lato
8. Czy masz jakieś zwierzątko?
Trzy psy: Ares, Pusia i Nora, dwa koty: Mruczek i Kicia (dzisiejszego dnia przygarnęliśmy trzeciego kota)
9. Czy uważasz, że niektórzy ludzie wolą udawać niż pokazać jacy są naprawdę, bo się boją reakcji innych?
Czasami tak
10. Jakie przeważnie towarzyszą ci na co dzień emocje?
Przeważnie ciekawość i zadowolenie
11. Czy cieszysz się z nominacji?
Oczywiście

Elcia Tyc
1. Jakie masz marzenie w życiu?
Cóż, jest kilka, np spotkać R5
2. Gdy humor ci nie dopisuje to co robisz, żeby się pozbyć smutku?
Najczęściej słucham piosenek.
3. Ulubiona piosenka?
Loud-R5/Something I Need-OneRepublic
4. Ulubiony kolor?
Czerwony
5. Gdzie chciałabyś się wybrać na wakacje?
Chyba do Kalifornii
6. Co ostatnio wywołało uśmiech na twojej twarzy?
Za dużo żeby zacząć wymienić
7. Ulubione zwierzę?
Lew, kot
8. Kogo z bloggerów chciałabyś spotkać?
Chciałabym poznać kogoś, kto tak jak ja prowadzi bloga. Jak na razie nie znam nikogo takiego.
9. Twoje motto brzmi?
Nigdy się nie poddawaj.
10. Co jest niekiedy dla ciebie weną do pisania?
Komentarze ludzi, którzy mnie czytają.
11. Czy prowadzisz pamiętnik?
Nie

Szanell Torres & Crazy Monika
1.Co inspiruje Cię do pisania blogów/bloga?
Komentarze i prywatne wiadomości od czytelniczek.
2.Gdybyś miała zmienić imię na imię angielskie, jakie byś wybrała?
Szczerze mówiąc, nie wiem.
3.Jaka była twoja ulubiona gwiazda z dzieciństwa?
Michael Jackson, nadal go lubię, ale moją ulubioną gwiazdą obecnie jest Ross.
4.Aktualnie ulubiona piosenka?
Dużo ich, ale Loud zespołu R5.
5.Jesteś fanką serialu Austin'a i Ally? Jeśli tak, to od jakiego odcinka go polubiłaś?
Oczywiście, że tak. Zaczęłam go oglądać od odcinka Everglades & Allygators.
6.Twoje najbardziej szalone wydarzenie w życiu to.. ?
Będzie za miesiąc, narodziny siódmej siostrzenicy.
7.Jakim słowem określiłabyś siebie?
Zwiariowana.
8.Ulubiony kraj?
Polska :). A tak naprawdę, chciałabym kiedyś polecieć do USA.
9.Należysz do jakiś fandomów? Jeżeli tak, to do jakich?
Jestem R5er.
10.Co jest najlepsze, według Ciebie, w pisaniu?
To, że jestem w pisaniu sobą, rozwijam swoją wyobraźnię. Mogę też zrobić coś dla innych.
11.Gdybyś miała wymyślić inną nazwę połączenia Laury i Rossa, (inną niż Raura) jaka by to była?
Hm, nie zastanawiałam się nad tym. Może Loss?

Kami .
1.Gwiazda, z którą masz najwięcej wspólnego?
Chyba Ross Lynch, jest typem myśliciela, podobnie jak ja. Ma też tyle samo rodzeństwo ( i tak samo zakręconych, oczywiście pozytywnie)
2.Ulubiona piosenka?
Hm, trudny wybór, ale chyba Loud R5.
3.Opisz siebie.
Spokojna myślicielka, ale kiedy trzeba, potrafi być harda :).
4.Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak, to jakie?
Trzy psy i dwa koty (plus pięć szczeniaków obecnie)
5.Masz rodzeństwo?
Tak, czwórkę. Jestem najmłodsza.
6.Jakie masz plany na przyszłość?
Jestem bardziej humanistą, ale dokładnie jeszcze nie wiem.
7.Twoje marzenie?
Spotkać R5 i swojego kuzyna.
8.Ulubiony zespół?
R5, of course.
9.Twoje hobby?
Pisanie, rysowanie., ewentualnie komputer.
10.Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
Dość niezwykle, bo założyłam bloga, kiedy założyliśmy się z siostrzeńcem o to.
11.Co masz w tej chwili na sobie?
 Ubranie? A w tym momencie, to krótkie spodenki i koszulkę z Bieszczad (byłam tam w sanatorium)

Moje nominacje:
http://ross-laura-story-of-love.blogspot.com/2013/09/polecam-louder.html#comment-form
http://austin-i-ally-moja-historia.blogspot.com/
http://ross-and-laura-lovestory.blogspot.com/
http://ross-i-laura-milosna-historia.blogspot.com/
http://rossilaura.blogspot.com/
http://austinially-opowiadania.blogspot.com/


Pytanie ode mnie.
1.Ulubiony film.
2.Raura czy Auslly?
3.Ulubiony zespół.
4.Ulubiony film/ serial.
5.Co chcesz robić, gdy będziesz pełnoletnia?
6.Ulubiony kolor.
7.Masz rodzeństwo?
8.Masz chłopaka.
9.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka.
10.Lubisz R5?
11.Psy czy koty?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz